czwartek, 2 kwietnia 2020

Czwartek, 02.04

Kochani Rodzice, po raz kolejny bardzo dzi臋kujemy za wielkie zaanga偶owanie z Pa艅stwa strony! 馃挀
Poni偶ej zdj臋cia pi臋knych prac plastycznych naszych Misi贸w :)




Propozycje zada艅 i zabaw na dzi艣:

1. Dzieci poza piosenk膮 "Kucharz Marzec" zacz臋艂y si臋 uczy膰 r贸wnie偶 innej piosenki  pt. "Jestem Wiosna". Dzi艣 zach臋camy do nauki s艂贸w i wsp贸lnego 艣piewania.


1. Id臋, id臋, id臋 prosto do was.
Id臋, id臋, s艂o艅ce nios臋 wam.
Wszystkie 艣niegi stopi臋,
zazieleni臋 wszystkie lasy,
fio艂ki oraz bratki 
patrzcie dla was mam.

Ref: Wiosna, Wiosna, jestem Wiosna,
patrzcie jak膮 piekn膮 sukni臋 mam.
Wiosna, Wiosna, jestem Wiosna,
najpi臋kniejsza z wszystkich dam.

2. Wsz臋dzie ziele艅, czerwie艅, z艂oto, b艂臋kit.
Oczy kwiat贸w w s艂o艅ce patrz膮 ju偶.
Cieszcie si臋 wraz ze mn膮,
podziwiajcie m膮 pogod臋.
Chod藕cie do mnie wszyscy,
za艣piewajmy zn贸w.

Ref: Wiosna, Wiosna...

2. Uk艂adanie historyjki obrazkowej o bocianach. 
Prosimy, aby dzieci opowiedzia艂y histori臋 pokazan膮 na obrazkach.


3. Zach臋camy do zabawy "Jad臋, jad臋", kt贸r膮 dzieci uwielbiaj膮 i doskonalne znaj膮 :) Nie mamy mo偶liwo艣ci udost臋pnienia samego pliku d藕wi臋kowego z zabaw膮, wklejamy wi臋c nagranie z serwisu YouTube.



Prosz臋 pami臋ta膰 o podlaniu rze偶uchy! :) 馃尡